30 Ağustos 2014 Cumartesi

Yaz Zamanı Çılgınlığı! - Summertime Madness Book Tag [Kitap Tag #2]

Öncelikle hepinizin 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun. Nice huzur içinde yaşayacağımız mutlu günlere...

JackEatsBooks'un oluşturduğu bu tagi bazı booktuberlarda daha önce görmüş ve eğlenerek izlemiştim. Bugün aynı tag'e yeniden rastladım ve hazır bir blog açmışken bir de -hava pek öyle görünmese de- henüz yaz mevsiminde olduğumuz için ben de Türkçesini yapmanın eğlenceli olacağını düşündüm ve buradayım :)

Tag aslında çok basit. Yaz ile ilgili yedi hazır soru var. Sizin yapmanız gereken tek şey ise sorulara cevap vermek ;)

Bunlar benim tag için hazırladığım kitaplar; 
Kahve Gözlü Kız'ın Kitap Blogu


Sorulara gelirsek;

1) Kapağı tam yazlık olan bir kitap?

Küçük Aptalıın Büyük Dünyası - Pucca
Neden bilmiyorum ama ne zaman bu kitabı görsem aklıma yaz mevsimi geliyor. Bu kitabı tatile gitmeden hemen önce sahilde okurum diye almıştım ama okuyamadım :(

2) Yaz tatili için mükemmel olabilecek kurgusal bir mekan?

Bainbridge Adası / Mart Menekşeleri - Sarah Jio
Soruya uygun kitabı düşünürken ilk önce aklıma kitaptaki Bainbridge Adası geldi. 


3) Yaz tatili için uçağa gitmek üzeresiniz. Ama uçuş boyunca sürecek bir kitap okumak istiyorsunuz. Hangi novellayı (kısa hikaye) seçersiniz?

Saraydan Hikayeler - Kiera Cass
Kitabı henüz okumadım ama Maxon'ın gözünden anlatılan kısım için bu kitabı seçerdim ;)

4) Summertime Sadness*'in etkisi içindesiniz. Yüzünüzü güldürmek için hangi kitabı seçersiniz?

Mini Alışverişkolik - Sophie Kinsella
Aslında Sophie Kinsella'nın herhangi bir kitabı da olabilir. Ama sadece bu kitabını bir kere okuduğum için bunu seçtim.
*'Yaz Zamanı Hüznü' anlamında. Lana Del Rey'in şarkısı. Booktuber bu kısmı şatkının melodisiyle söylediği için şarkının etkisi mi yoksa yazın başınıza gelen can sıkıcı bir olayın etkisi mi emin olamadım. Ancak üzüntülü bir ruh hali olduğu kesin :D


5) Sahilde tek başınıza oturuyorsunuz. Hangi kurgusal karakter sizin sahil flörtünüz olur?

Dört / Uyumsuz - Veronica Roth
Fazla söze ne hacet.


6) Dondurmanızı eşleştirmek için soğukkanlı ve havalı bir ortak arıyorsunuz. Hangi kurgusal ortağı seçersiniz?

Kenji / Beni Bırakma - Tahereh Mafi
Bu adamı seviyorum :-* Tam yazın takılabilecek türden bir arkadaş. Aslında Harry Potter'dan Hermione Granger da olabilir. Tüm yaz kitaplardan falan konuşuruz ;)


7) Yaz Zamanı Mutluluğunu paylaş! Kimi etiketliyorsun?

- Bu Tag'i yapmak isteyen herkes :)

Tekrardan 30 Ağustos Zafer Bayramınızı kutlarım. Güzel bir gün geçirin! :-* :-*

4 yorum:

Fatma Başar dedi ki...

Bende bircok booktuber da bu tagı görmüştüm ama ingilizceye doğru çevirebilir miyim diye endişeliydim. En kısa zamanda mim'i yapıcam. :)

KahveGöz dedi ki...

Teşekkürler! :))

Büyülü Ayraç dedi ki...

Çok eğlenceli duruyor en kısa zamanda yapıcam. :3 Bu arada blogun yeni sanırım hayırlı olsun. :))

KahveGöz dedi ki...

Teşekkür ederim :)